זועבי נחרדת מהרעיון שהח"כים לא יגיבו לפרובוקציות

    "איתן כבל ממפלגת המחנה הציוני קורא להחרים אותי כשאני מדברת במליאה. ובכן לדבר את הכיסא הריק טוב יותר מאשר לדבר אל המצפון הריק של כבל ודומיו"
    איתי גדסי No Comments on זועבי נחרדת מהרעיון שהח"כים לא יגיבו לפרובוקציות

    ח"כ כבל פנה לחברי הכנסת וביקש מהם להימנע מכל מענה ושיח עם חברת הכנסת חנין זועבי, בטענה שזה משרת את מטרותיה • בתמורה להצעת השקט, זכה לקיטונות של בוז: "כבל הוא פוליטיקאי קטן"

    "איתן כבל ממפלגת המחנה הציוני קורא להחרים אותי כשאני מדברת במליאה. ובכן לדבר את הכיסא הריק טוב יותר מאשר לדבר אל המצפון הריק של כבל ודומיו"
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במענה לפרובוקציות התדירות של חברת הכנסת חנין זועבי ואמירותיה הקשות נגד חיילי צה"ל, הציע היום ח"כ איתן כבל לחבריו במשכן שיטת התמודדות חכמה: לשתוק.

    אלא שהרצון לא להיגרר ולא לתת לזועבי במה וזמן מסך אליהם היא כה משוועת, לא ממש מצליח, וזועבי – שאולי לחוצה מהרעיון שיותיר אותה לבדה עם הדרמות המתוזמנות – משיבה לכבל מנה אחת אפיים.

    "ח"כ איתן כבל הוא פוליטיקאי קטן", מגיבה ח"כ זועבי, "הוא ושאר פוליטיקאים קטנים כועסים, כי מדובר לא רק בחנין זועבי הנאבקת בגזענות הפשיסטית, אלא בפעילים רבים למען צדק, חרות ושלום מהעולם כולו. העולם הנאור נגד הגזענות הישראלית, שכבל, ליברמן, חזן ונתניהו הם נציגיה המובהקים כיום".

    "כמה חסון מעמדו הציבורי של "הצבא המוסרי", שעדותה של חברת כנסת אחת יכולה לערערו?", תוהה זועבי וממשיכה: "כנראה שהבעיה איננה רק עם חנין זועבי: ישראל רודפת אחרי כל מפגין נגד אכזריות השלטון, ומתאכזרת אפילו למי כותבת סטטוס ואף אחרי בעל הפייסבוק בעצמו. לא ניתן ליישב את הסתירה בין תדמיתה "הדמוקרטית" לבין התנהלותה הגזענית בפועל. לא ניתן, וכל האקרובטיקה המילולית לא תעזור להסתיר סתירה זו".

    ויש גם את המילה פאשיסט: "בעייתם של הכבלים למיניהם היא שהם הבינו שלא ניתן עוד להתנהל בגזענות ושאחרים לא יגלו זאת, יחשפו זאת ויענישו אותם בשל כך. כבל חושב זועבי מטרה נוחה, אך הוא טועה. לא כך, קל להכתיר כנסת זו כמלכת הפרלמנטים הפאשיסטיים. וחה"כ כבל בעצמו מספק עוד כלים לכך. התקדים של ההתייחסות אלי בכנסת מבליט את עומק המשבר של האליטות הפוליטיות בישראל על גווניהן".

    היא סיימה: "איתן כבל ממפלגת המחנה הציוני קורא להחרים אותי כשאני מדברת במליאה. ובכן לדבר את הכיסא הריק טוב יותר מאשר לדבר אל המצפון הריק של כבל ודומיו".

    הבוקר שלח ח"כ כבל מכתב לכל חברי הכנסת, בו הפציר בהם שלא להגיב לזועבי: "צפיתי פעמים רבות באירוע האחרון ואודה שהתביישתי. התביישתי והתקוממתי על כך שחברת כנסת משקרת במצח נחושה, מעלילה עלילות, מסיתה לאלימות ותוקפת באופן בוטה ובלתי נסבל את המדינה ואת ערכיה. הצורך להגיב ולסתור את שקריה ודבריה החמורים הוא בבחינת חובה, אך לא בדרך של התנפלות – עלינו לחדול מלהמשיך ולשחק לידיה!".

    כבל ציין כי "לאחר התלבטות לא קטנה הגעתי למסקנה שמקומה של חנין זועבי אינו בכנסת ישראל, עד אשר תיפלט מהכנסת, אני פונה אליכם ומבקש לשנות את התגובה שאצל חלקנו היא אינסטינקט ואצל אחרים ניצול מצב תקשורתי, כך שבכל פעם שהיא תעלה לדוכן נצא כולנו מאולם המליאה. כשצפיתי באירוע ובתגובה של חלק מאתנו, שהייתה על סף האלימות, אנחנו הופכים אותה לגיבורה ואותנו לנלעגים – והרי זה בדיוק מה שהיא מבקשת להשיג".



    0 תגובות